مرگ من...


میشنَوے؟
گوش کـُלּ . . .
صدآیے مے آیَد . . .
خُوب گوش کُـלּ . . .
صدآے نآلـِـﮧ زَمیـלּ است . . .
کـِـﮧ مَردے بآ کُلنگے
گودآلے دَر حآل ِ کندלּ است . . .
گودآلے بــِﮧ شِکل ِ مُستطیل . . .
بَرآے " مـَـــלּ "



نظرات شما عزیزان:

ِمــهـــدیِِ (بیقــــرآر)
ساعت20:26---11 فروردين 1392
چمـدان امیـدمـ را مــے بندمــ

یادمــ باشـد خنـده ها و بوســہ هایمـ را جا نگـذارمــ

آری مسافــرمــ

تا دیار آغــوش ِ تـــــــــو چنـد فرسخــے بیــش نماندهــ

کمــے از دلتنگــے دور شده امـــ ..

بــے تابـــ نباش

کــہ این مقصـد هیچ گاه مبدا نخواهــد شـــد

مهمانــے کــہ میزبانــش نـگاه ِ تـو بــاشد

دیگـر رفتنــے نیستـــ ..


زنداداش
ساعت18:31---19 اسفند 1391
گفتم خدایا از همه دلگیرم.
گفت:حتی من؟!
گفتم خدایا چقدر دوری؟!
گفت:تو یا من؟
گفتم خدایا تنهاترینم!
گفت:پس من؟!
گفتم خدایا کمک خواستم!
گفت:از غیر من؟!
گفتم خدایا دوستت دارم!
گفت:بیش از من؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





2 / 12 / 1391 10 PM |- ƤƐƴɱǺƝ -|

ϰ-†нêmê§